en vecka kvar!

Så nu är dem två jobbiga veckorna över, gick riktigt fort måste jag säga, nästa vecka är Sofie tillbaka, säkert brun som en papperkaka :-P
Och de är min sista vecka innan min första del av semestern. Två veckor utan kunder och skor :-P härligt!
Först dagen på semestern så far jag syster och mamma upp till norrland och hälsar på farmor och slappar lite.
Älskar norrlad, jag blir så avslappnad när jag är där hemma, hos farmor, sover som en gris :-P
Synd bara att de 75 mil annars skulle man nog vara där oftare, nu är de ett år sedan.
Sen ska jag inte göra så mycket mer på min semster jag ska bara ta dagen som den kommer.
Ligga hemma hos mamma och pappa i poolen och få lite färg, om de va så om sommaren vill börja nån gång!

Nu i helgen är jag iallafall ledig, och i morrn far jag och pappa till uppsala :-D ska se om jag får med mej lite kakel hem denna gång, så jag får klart mitt kök nån gång.

Hade en jätte mysig födelsedag också. Tack för alla fina presenter och fint sällskap :-D
 
Men nu ska jag poppa lite popcorn i min popcornmaskin som jag fick i födelsedagspresent och somna i soffan :-D

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0