dripp dropp, dripp dropp vad är de som fryser och blir till snö och is? jo de tror jag att ni vet precis!

Jaha! vad fan tog värmen ivägen om jag får fråga?!?! Fan håller jö på att frysa ihjäl här ja..

Men iallfall, dag kom dagen och gick igen, som vanligt. Fick några trevliga kunder, men dem flesta va riktigt otrevliga, man säger vell iallfall hej till den bakom kassan, eller??
Skitsamma, får ont i huvudet om jag inte släpper de nu.
SÅ! nu tänker vi glada tankar, jag fyller ju år på måndag, veckans tråkigaste dag också :-P
Men min söta chef fixa så jag blev ledig, vilket va jätte snällt, så nu sitter jag här och hoppas på fint väder till dess, men nu ska jag ta och käka min tacostallrik, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0