Min dag

I dag skulle de bli katt här hemma, men de blev ingen, jag hade inte bokat nån så den blev såld, men jag va och gosa på en annan lite 3 veckors sötnos, som blir min om 6 veckor. En liten Lancelot.

Helt okej för mej, då har jag hela sommaren för mej själv och kan dra iväg och så.
Fick träffa Maria i dag också då, hon har ju sin sköna semester nu :-D Och i morgon ska vi åka och bada om de är fint väder vilket jag hoppas på. Börjar inte förens kl 14 i morgon så vi drar tidigt.

Har varit på middag hos mamma och pappa i dag med, va så sugen på pizza, så jag tvinga mamma och köpa med sig hem :-D

Så nu är de bara 9 jobb dagar kvar. SEN ska jag vara ledig!! Jobbar nu två helger i rad, helt okej, jag hoppas på skit väder :-P

Ne ska slänga mej i soffan nu och mysa; HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0