jävla skit väder!

Vad tog de sköna solen ivägen?
Aja skitsamma, jag jobbar jö!  hahah ne men de skulle vara skönt med lite sol och värme, när man kommer hem.

Idag va de 9.45-19 och dagen gick sååå segt! Jag vad så trött så jag höll på och somna på lunchen. Sen gick jag runt som en zombie. Tur så fanns de inte så mycket att göra.
Sen bar de av hem till moster som är så söt och klipper mej. Världens bästa moster!

Och nu ska jag hoppa i säng och sova så gott tills klockan ringer i morrn...
Men i morrn slutar jag kl 15, sen blir de mamma och pappa med lite tvätt. Sen får vi se vad helgen bjuder på, jag tror jag har lyckats att lura på syrran, med att hon ska fixa lite party på lördag. Får se om hon går på de.
Ne men god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0