.....

Japp du gick helgen, och fy fan vilken hemsk helg de va! Hela lördan så trodde jag att jag skulle tuppa av på jobbet, inget syre att snacka om! fy fan vad varmt de va , söndan va inte mycket bättre den heller :( mådde så illa och hade sån huvudvärk.
Men i dag så va de lite bättre med luft där inne, får se hur de blir i morgon.

Fick sovmorgon i dag iallafall, vilket behövdes :) va så himmla trött! Så tack till Sandra :)
I morrn jobbar jag till kl16, vilket är jätte skönt, sen är de hela långa onsdagen, sen blir de öl på kvällen hos syster! För jag är ledig på tordag! ;P
Sen är de bara fredag,lördag och söndag sen har Ninni semester!!!!
Så ser veckan ut, så länge.

Så va jag på bio igår, mycket bra måste jag säga, men syrran va lite besviken, men hon har ju läst böckerna,så..

Ne nu blir de popcorn och film :P

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0