En dag kvar!

Ju är de bara söndagen kvar, sen är de semester i 2 veckor!!
Ska  börja måndan med att vakna när jag vaknar, ingen klocka eller nån mobil som ringer.
Sen får dagarna bli som dom kommer, ska renoverna köket, sen ska jag sola och bad, träffa lite folk :P Och så kanske en kall öl till de.

Har varit hos mamma och pappa och grillat i dag efter jobbet, riktigt gott med mammas mat, men jag börjar ledsna lite på grillat, de måste jag erkänna. Saknar vanlig mat :D
Men tack mamma iallfall.
Nu ska jag bädda ner mej i soffan ett tag, sen blir de sängen, är så himla trött.

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Erica \ Yulla

Ja, man blir ju så jävla less! Ska bli så skönt att börja jobba alltså så man slipper ha med fanskapen att göra! Förbannade skitfolk!

2009-07-26 @ 18:16:24
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0