vad ska jag skriva då?

Jaha så blev jag tillsagd att jag skulle uppdatera min blogg :-D
Och vad ska jag då skriva?

Jag kan berätta att jag höll på att somna på jobbet i dag :-P hahah fy fan vad trött jag va! :-P kunde somna i stående läge vid kassan :-P sen sov jag ett par timmar när jag kom hem, men jag kommer nog sova gott i natt i allafall :-) Är fortfarande trött :-(

Börjar 2 i morrn, men de blir en stund men kusinen på förmiddag, med solning och lunch :-P då ska jag gosa extra på Ofelia :-D söt ungen.
Är ju ledig i helgen! Då kommer Joakim och joakim (ja två Joakim, ena är storebror) dom ska bo här över helgen. De blir mycket grilla ska jag tala om :-P 3 dagar i rad blir de  (En lite sak vi har när han är här). Alla vilj bjuda på mat, de är nått vi gör i min familj, vi äter och dricker :-P

Ne ska göra mej klar för kvällen nu :-P

ByE!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja men det e väl klart jag kan! :D Jag är inte så duktig, men det funkar ju :D

2009-02-09 @ 12:25:05
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Vad är ditt lösenord då? Så jag kan börja lite?

Ps, jag publicerar inte det inlägget! :)

2009-02-09 @ 12:33:39
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0