julgodis med lite halvt ihjälskrämd :)

Så nu har jag gjort de julgodis som jag har tänkt göra i år, så nu är de bara och se hur läng de räcker :P MUMS säger jag bara!
Så blev de lite städ med.
Har tagit fram de som jag ska ha i morgon när de är julbord med tjejorna på jobbet. Fast de blir väl ingen julmat precis :P
Nu ska packa ner lite saker som jag ska ha med mej till Viktor i helgen, så är de klart sen när jag kommer hem.
Ska hämta mamma snart.
Höll på att pissa ner byxorna nyss också :P höll på att dammsuga när de är nån som knackar på fönster. Och de är de värsta jag vet, har blivit förstörd efter en incident som hände mej som liten. Men de va bara syrran som var ute och yra :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0