jobb i dag igen

Ska snart iväg och jobba igen. Men i morgon är jag ledig, och då ska de tvättas.
OCH på lördag är de julbord med jobbet, ska först hem till chefen på förfest sen ska vi ut och käka, sen får vi se hur de slutar :P ser ifram emot de så mycket!

Fick papper i dag också från skolan, och dom har godkänt mej. Så jag börjar plugga vecka 2. Ska bli riktigt kul. Har en riktigt jobbig huvudvärk i dag med, jag har sovit konstigt. Hatar att ha ont i knoppen, jag blir så seg då. Ska försöka och få tag på en läkare också, har sån jävla klåda i ögonen och på armarna. Sen måste jag kolla min leverfläckar på ryggen, som inte ser så bra ut. Så jag hoppas att de inte är nått. Ne ska ta och göra mej klar nu.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0