jävla skit bil jävla skit bil!!

Fan så fort de blir snö så slutar allt att fungera, kommer ju för fan inte ens in i bilen.
Skulle ta mej ner till arbetsförmedlingen och skrika lite på dom, och så skulle jag julhandla, men de kan ju jag glömma! Fan! Visst kan jag gå ner men när man har lagt upp en plan, och den går åt helvete så vill man inte ut och gå på en isbana och -grader! FAN vad sur jag är!
skit!!!!
Jag glömmer alltid vilken familj jag har, allt blir ju alltid bra bara jag lugnar ner mej :P
Och när jag hade gjort de så gick jag ner till arbetsförmedlingen och fixade allt, och har handlat julklapp från pappa till mamma. Och sen köpt jag nytt smink, måste slänga mitt eftersom jag har haft ögoninflammation :(
Och så kom pappa och fixa min bil :
Nu ska jag städa så de heter duga :D

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0