inte bra

Är inne i en dålig period just nu, är så deprimerad och ledsen så jag vet inte vad, tårarna bara rann igår, kunde inte göra nått åt de. Men jag får ju så här varje år. Min underbara vinterdepression är här. Och jag glömmer ju alltid bort att de blir så här, varenda jävla år. Men nu är den här, och tyvärr så får nära och kära hänga med i svängarna. Men de blir nog en resa till solen snart.

Har jobbat i dag, sen så fick jag ett snabb besök av pappa, som prata julklappar :P sen har jag tränat lite, och sen blev de städning :D Fattar inte hur de kan bli så jävla stökigt på så kort tid?
Sen skulle de tydligen bli en promenad med Víktor, som sen ska iväg på match. NEHE! vad ovanligt är de hockey i kväll? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0