de är nått som går.

Stakars min lilla älskling, han har så ont i ryggen så han var hemma ifrån jobbet i dag, han kom knappt ur sängen i dag, fy tycker inte om att de honom så här, han är ju my rock liksom :(
Och sen är lilla Sofie hemma med diskbråck :( 
Ne fy tycker inte om när folk har så ont.
Nu har jag iallfall kommit hem ifrån jobbet. Hade så ont i mitt huvud i natt och i dag, så jag vet inte vad, men de gick över efter lunchen hade åkt ner i magen, så de va väl de då. I morrn är jag ledig, och får se om jag har en Viktor hemma också, i så fall blir de bastu med varmt bad på schemat.

Mina fina krukor och ljuslykta som syster har målat, synd att man inte kan se detaljerna på dom, så jävla fina :P
Så gjorde jag ett litet jularrangemang i den ena, ska göra i den andra med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0