Torsdag

Så nu har jag kommit hem ifrån jobbet och mamma och pappa.
Fick med mej saaben hem också.. jävlar vilken skillnad de är att köra den och min fiat. Riktigt skönt va de att kör hem. Väldigt stor bara :P
Så nu sitter jag här och har lite halv tråkitg, vilket är lite skönt.

Igår blev de kräftkok här hemma men syrran, Totte och V. Då nu jävlar ska de ätas käftor.

Å juste fick ett sånt jätte fint armband av Johanna på jobbet i dag, som hon hade gjort själv. Precis den stilen som jag älskar! Å de va så himlans fint, men de va för stort så hon ska fixa de, men sen så ska jag lägga upp en blid på den :D

Ne nu ska jag hoppa ner i soffan tror jag.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0