renoverar

Jag håller på och renoverar lite här hemma för tillfället, har rivit kakel och målat lister och dörrar :D
Och sen fick jag äntligen upp min lampa!
Min fula bruna dörrar har nu blivit vita, eller en har de, ska måla den andra snart.




Sen så va jag och Sofie iväg till uppsala i fredags, och kom hem med de mesta :P
Fick med mej tyg till mina stolar och nya handtag till mina ny vita dörrar. Och lite mer skit :P
Så nu jävlar!



Och sen hitta jag äntligen min krukor som jag har letat efter på Blomsterlandet!

Ne ska forsätta nu :D

HEJ!



Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi! Jag ska in till norrtälje på onsdag, jobbar du då? i så fall kan jag svänga förbi med det. :D

2009-08-31 @ 15:24:10
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bra! Jag ska på möte innan men jag tror jag hinner komma med det innan du slutar ;)

2009-08-31 @ 16:14:45
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0