Pizza i ugnen

Har varit ledig hela denna måndag, och gud vad skönt de va, men jag va tvungen att gå upp och ringa ett samtal kl 8 men sen fick man ju somna om :P
De har varit en riktig regnig dag idag, så de blev en tripp ut till mamma och pappa.

Och nu sitter jag här och väntar på att pizza ska bli klar. Vi gjorde pizza igår med men de va lite kvar så de räckte till en lite till mej, blev så himlans sugen :P
Sen ska de städas igen, de känns som jag inte gör nått annat.

I morrn är de jobb igen, hela dagen. Sen på onsdag så slutar jag kl 15 och då blir de käftkok här hemma hos mej.
(Vi ska ha kräftskiva på lördag) :D MUMS!

Ne ska äta nu!
HEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter gott med pizza, själv har jag börjat mitt nya liv idag. Keso och avokado macka till middag :) Ses på Onsdag. kram

2009-08-17 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0