lite tid över

Så nu har jag lite tid för datorn :D

Började min semester med att gå upp kl 9 på morgonen för att cykla ut i skogen med syster hela dagen, vi skulle hitta svamp, men de blev en massa blåbär istället. Och en tripp till mormor och morfar.
Sen på kvällen kom en galen kattunge hem till mej :P (är överallt) men oj vad söt han är. Kommer nog bli bra sen när han får gå ut också.


I tisdags så blev de middag hos syster och Totte, va hemma kl 4 på morgon, men hade en jätte mysig kväll, måste jag säga :P
Sov i ca 4 timmar, så upp iväg till kusinen som jag inte hade träffat på jätte länge. Vi tog en lite promenad  och prata lite skit, sen blev de lunch.
Sen hem en stund för att sedan hämta storebror som kom hem från Göteborg.
Hem till syster en stund, sen ut till mamma och pappa, sen hem, somna kl 9 på soffan vakan igen kl 3.30 .D Då blev de sköna sängen.

torsdagen spenderade jag med syster, ner på stan för att hitta present till mamma som fyller år snart.
Sen så blev de middag med familjen.

Fredagsförmiddagen spenderade jag hemma hos syster i solen, medans hon jobba på med sina projekt.
Sen iväg och gratta kusinen.

Nu är jag trött.
Men ska hem till syrran ikväll och grilla och kanske ta en öl.

Kommentarer
Postat av: Linda

Mycket AJ!!



Vilken söt katt du skaffat dig :)

2009-08-05 @ 18:34:14
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja inte är det skönt iaf, tåjävel :D



Jaa det förstår jag, en sådan där liten rackare :) Men det är ju så mysigt med kattungar!

2009-08-05 @ 19:31:44
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack, det hoppas jag med :)

2009-08-05 @ 22:04:44
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nejmen vilken söt! Man vill bara ta den med hem! :)



När jobbar du och jag samtidigt nästa gång? Jag har ett armband som du ska få titta på. Aja, tar med det varje dag annars så får vi se ;)



Kram

2009-08-16 @ 12:40:52
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0