ingen lust

Så nu har jag varit tillbaka på jobbet i 3 hela dagar :) helt okej känns de.
Men jag har noll lust att hålla på och blogg nu så de blir väll kanske att inlägg i veckan.

Har inte gjort så mycket har haft lite myskvällar och så :D
Men ikväll är jag själv, vilket är lite skönt, (inte mycket ) men lite måste jag erkänna.
I morgon är jag ledig och de blir nog en tripp till Thuns med kusinen, sen ska jag ut till mamma och pappa och laga en saab, och kanske få en lite middag :)
Ne nu ska jag städa lite här ser jag, en viss kattunge har sökat ner lite under dagen ;P

HEJ!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra, då får du se armbandet då ;)

2009-08-16 @ 23:01:25
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0