vet inte vad de e?

Idag har varit en konstig dag, har bara känt mej trött och förbannad inte på nån eller nått. Jag vet inte vad de e. Pappa och mamma undrarde oxå varför jag såg så jävla arg ut? Jag känner bara att jag vill vara själv, vill inte prata med nån, förutom familjen då. Har sovit hela dagen typ och så va mamma och pappa hit med lite trädgårdsmöbler sen var jag ut till dem på middag. De va min dag de :-D jävligt skönt egentligen, att inte göra ett jävla dugg, jag brukar allltid hitta på nått när jag är ledig, då de känns jävligt bra att bara ligga här i soffan och dega.

Så kännde jag mej i dag...




Nu sitter jag här och har pysslat lite här hemma hos mej. och eftersom jag börja kl 2 i morrn så har jag inte så bråttom till sängen.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0