lördag

Idag blev de ikea igen med mamma och syster. Hitta min spegel som jag ville ha, så de va en tur att vi hade pappas stora bil. De va större än vad jag kom ihåg. Sen blev de ett till tvskåp. Så nu börjar de bli klart, ska bara ha min sänggavel. Sen ska jag be syster att måla en stor tavla till mej, hittar ingen som jag vill lägga så mycket penger på. så vi får de, ska handla tapeter först. Är ledig i helgen som sagt, vilket inte betyder att jag får sova inte. i dag ringde kl 8 på morgonen, och i morrn ska jag upp tidigt igen.
Ska få mina trädgårsmöbler i morgon så jag kan sitta ute på min altan. är bortbjuden på middag i morrn med, vilket uppskattas.
Ska kolla på film ikväll med T, mer orkar jag inte är så jävla trött så de inte är sant. Längtar efter sängen! :-D

I går blev de filmkväll hos kusinen, jag vet inte hur vi lyckas men vi hyr alltid fel film, tror inte vi har lyckas hitta nån bra nån gång. Detta va en spansk film om zombie och nått tv theme. Vilket säger sig själv. Alla blev mest irreterade på skådisarna.

Ne ha de så bra allesammans! Heeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0