lite vår och mat i magen

                                                                                                  


Idagen spendera jag med Kusien och lite söta Ofelia,får inte nog av den ungen. Som hennes kära föräldrar säger med 100% säkerhet, så kommer hon bli en riktig skitunge :-D
Så i morn är de jobb igen, men jag slutar kl 3 sen är jag ledig i helgen.
Kroppen är nästan tillbaka. jag fick i mej lite mat i dag, de va första gången sen söndagskväll som jag typ har ätit. så jag tror att magen fick sig en liten chock. Men nu ska här städas, de ser förjävligt ut när man inget gör något på ett par dagar.







Helt underbar.

Kommentarer
Postat av: Erica

Snodde bilderna utav dig bara så du vet! :D

2009-04-01 @ 21:51:42
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0