ledig i en dag iallafall :-D

Då var påsk helvetet över! Och de är jag jävligt glad över. De var mycket med folk och mycket att göra under påskhelgen. Så de sk bli skönt med en dag ledigt.
Huvudvärken blev som jag trodde mycket värre, och i slutet på dagen (i går) va hemsk! Jag åkte hem och sov till kl 10 i dag, men den va fortfarnde inte bort, så iväg och jobba typ nästen heldag, men den försvann efter ett par timmar. Så de känns jätte skönt :-D så nu är jag människa igen.

I morgon blir de städning här hemma hos mej, sen ska jag iväg och köpa present till pappa som fyller år på lördag (Tack för att du påminde mej mamma :-P) och så ska jag lämna filmer till syrran innan hon blir tokig på mej.
En jävligt skön dag med andra ord :-D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0