jobba jobba och kanske jobba

Japp då ska man snart iväg till jobbet igen, skulle nästan göra vad som helst för att få sova några timmar till :-D Jag har sån jävla huvudvärk och jag känner på mej att den kommer bli värre :-( aja kort dag i dag, sen börjar jag inte förräns kl 13 i morrn så lite sovmorgon får jag. SEN är jag ledig, Andra dagen på 9 dagar :-) helt okej.

Påsken den kom och den gick, jag sket i den i stort sätt va så jävla trött och hade ingen lust att fira den alls.
Så de blev en helt kväll med snygge Hugh Jackman i filmen Australia. Jävlar :-P
De kom inne en karl på jobbet i lördag, vi vet inte om han va från australien eller england, men jävlar men smälter så fort dom öppnar mun :-D
Måste åka nu! BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0