jävlar vad ont jag har!

Helvete vakna i dag av att brosan ringde och skulle komma och sätta upp min spegel så de va bara att gå upp de :-D

Men fy fan vad ont jag har i ryggen och magen! jag vet precis vad de är också. Jag låga inne på sjukhuset sist jag hade detta men de va på andra sidan då. Och nu är de tillbaka! jävlar vad ont de gör. De är en muskel som spökar :-( jag kan inte sitta eller ligga de känns lite bättre när jag går men de är fan inte mycket så nu sitter jag och knådar för fullt :-P Hoppas de inte tar 4 veckor som sist innan de går över.

Tur att man har en storebror.
Visste att han va bra till nått :-D




Och så blev de skitbra på första
försöket :-D de händer inte ofta.



Tack storebror!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag hade så förbannat kul!! :D Dock blev jag full som en kratta... och någon nazistbrud hoppade helt plötsligt på mig! Men hon hann inte så långt :P Men ändå! Förbannade praktarsle! Har dom inget liv? En annan går ut för att ha kul!



Ja ja!



Va fint det blev med spegeln :)

2009-04-11 @ 06:04:12
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0