jävla skit!

Jaha skulle gå och lägga mej i går kväll och skulle släcka för fiskarna då jag märker att de jävligt blött runt akvariumet, så jag tror då bara att de är jag som har varit lite halvfull när jag har hällt i vatten. Men efter en stund är de vatten igen, då får lilla jag panik och börjar då leta efter sprickor i hela skiten, men hittar inget så jag lägger då en handduk runt och tänker då att jag tar hand om de i dag, de rann ju inte ur vatten så :-D Men kl 3.30 då vaknar jag av att de droppar vatten ner på golvet, så jag for upp och hämta mer handdukar, och gick och lag mej igen, i 2 timmar sen va de upp igen och då tömde jag skiten!
Så nu har jag limmat runt alla kanter, för jag hitta ingen läcka, så.
Så nu har jag fyllt på de igen, så håll tummarna! :-P
Fy fan, skulle börja grina om de hände :-( inte en natt till. Jävla tur att men börja kl 2 i dag då :-P

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0