jag ringer på onsdag så se vi på måndag!

Så ett hår arbetspass är nu över and gone! :-P hahaha.
dagen spendrade jag fram till kl 16 med kusinen och söta Ofelia, de blev en promenad med massa skitsnack om både de ena och de andra. De blev de film och lite gott.
Efter jobbet i dag så drog jag och chefen upp till doncen och tog oss en lite middag, och prata ut lite om allt, de behövdes. Behöver nån som säger att allt kommer bli bra :-) Så nu sitter jag och äter sen chokladmunk som jag inte fick i mej :-P mUmS!
Så nu ska jag lägga mej framför tv, har så jävla huvudvärk så de skriker om de.
Och i morrn blir de jobb igen, men bara till kl 5 sen är de iväg och grilla lite, med vänner och familjen.

Lägger in en blid på världens snyggaste karl (nästan, men de är inte många som slår honom):-P

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0