hemma en stund

I går kväll kl halv 10 så ringer en liten chef till mej och (vill inte egentligen) fråga mej den frågan hon frågar ´kan du jobba några timmar i morrn?´ För de va ju min lediga dag i dag, men självklar hoppar jag in för att hjälpa mina flickor :-D Sen ska jag tillbaka för att jobba en halvimme, men jag får jävligt bra betalt :D sen får jag bra tid i morrn så jag kan gratta brosan, så de tackar jag för :-D

Nu ska jag städa här hemma sen stund tills jag ska åka :-D

Hejdå!



Blev inte riktigt som jag hade tänkt mej. Får inte den sköna tiden i morrn utan jag slutar kl 19 och får åka hem till mamma och pappa efter de, men syrran skulle också komma sent och gratta brosan. (bättre så? Ercia?):-P men på fredag är jag ledig, de spelar ingen roll vem som dör, jag har planer :-D

Fan är så jävla slö, de va länge sen jag brukade kunna somna på soffan mitt på dan. Men de har blivit några gånger nu, och de är jätte svårt att komma upp på morgonen. Vad är detta?
Aja nu ska jag sätta på mej mjukisar och sätta på en skit film. Så låt mej va :-D

HEj!

Kommentarer
Postat av: Erica

Natali Grinder, du är 23 år snart. Det heter inte broren längre.



Tack för mig.

Over and out. Peace.

2009-04-08 @ 17:39:30
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Jaha! Det var du som hade skrivit, trodde ni hade ännu en lillasyster ;)

2009-04-08 @ 22:58:55
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0