230409

Japp denna dag gick den med, men den gick fort som satan måste jag säga :-D skönt de iallafall. Så i morrn är jag ledig, ska inte gör nått speciellt ska bara ta de lugnt, inte vakna till nån klocka eller nått jävla sms, så telefån knäpps av nu :-P
Jag har varit på ett jätte bra humör i dag med, vet inte varför :-D Jag hade bra kunder också, förutom en jävla subba, jag föredra hellre när folk skriker på mej än att prata mer till mej på de sättet, jag tror inte änns att hon är medveten om att hon gör de till folk. Chefen såg att jag fick nästan tårar i ögonen.. Men skit samma, jag går vidare :-P
Jag vet vad jag ska göra i morrn, jag ska fixa min garderob, hahaha kommer inte in i den och de är fan en walk in :-P ska göra om allt. Har kanske hittat en färg jag gillar till hallen, ska bli en ljus grön och sen ska jag måla dörrarna vita, har hittat en vit också som jag tyckte om. Så nu jädrans blir de snart måla av.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja men gör det! :)

2009-04-25 @ 10:43:29
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0