210409

Denna dagen kom och gick som alla andra.
Jobbade till kl 16 i dag, skulle ha slutat kl 15 men de va jävligt mycket att göra. Men i morrn är jag ledig :-P ska då tillbringa dagen med Erica och Ofelia. Får se vad vi hittar på då, de vet man ju aldrig med oss :-P

Efter jobbet i dag så va jag ut till mamma och pappa, skulle bara lämna ett par skor till brosan och den nya bilstereon till min bil, sen skulle jag ju dar, men pappa tyckte jag skulle stanna på middag, självklart gör jag de, slipper ju göra den så.
Sen efter de så skulle jag bara vila en stund, justede sov i 2 timmar :-P va hemma igen kl 20 :-D
Och i morrn blir de middag hemma hos familjen igen, KINA! Mums :-D

Färgade håret nu på kvällen, de blev lite mörkare, blev fakiskt nöjd :-D

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0