190409

Så nu är jag så mätt att ja mår illa :-P
De blev en dag hos mamma och pappa, fixa lite med bilen som ska besiktas den 13 och de är lite kvar att göra, med de största och jobbiga är klart :-D så tack till världens bästa pappa :-P
Sen så tog jag hem mitt akvarium, och ALLA 3 fiskar hahaha! de ser lite tomt ut i akvariumet, men jag tänkte dra med kusinen på onsdag och köpa lite fiskar och färg,hoppas bara att hon har bilen :-D
Men nu ska jag bara små städa lite här, sen blir det en lugn kväll.

Gårdagens kväll va jätte rolig! Vi satt hemma hos Anders och drack öl :-P FY fan jag garva till jag fick ont i magen!! 
Sen blev de en sväng ner på stan, men vi va lika snabbt hemma som vi kom ner. Jävligt kallt kan jag ju säga :P
Vill ha sommar!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0