sova

ja då va de dax igen att hoppa ner i stora sköna sängen. Jag har en så där minut när man vill ha nån som ligger brevid en i stora sköna sängen.
Men de går nog över snart. :-)
Min anledning till varför jag är singel är för att de här är en lite stad och alla känner alla, och alla ligger med varandra.
Jag brukar säga att alla har samma könssjukdom, för alla ligger med varandra. Jag tycker inte de är så trevligt.
En del kanske tycker de är världens dummaste anledning, men de är min. Jag vet att han finns där ute nånstans.
Jag har en del vänner som inte klara av att vara utan nån och de är alltid 4-5 stycken på en och samma gång. Jag är inte en sån  människa. Jag klara med bra, singel, viss har man haft några, men de har aldrig tjänst rätt. Han kanske dyker upp nån dag, hoppas jag :-)

SÅ nu har jag skrivit av mej lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0