söka jobb

Fan jag hatar att bo i en lite stad. de finns inga jobb!
Och är man feg som jag och inte vågar läman skiten så är de kört  :)
Jag har extar jobb just nu, men där får man ju typ aldrig jobba, pgr en anledning jag inte kommer skriva.
Jag har funderat på att dra, men stegen dit är svåra. Jag har hittat ett jobb i USA men jag vet inte.


Ska vell åka ner till broren i Göteborg snart och försöka tänka på nått annat.

Jag skrev in mej på arbetsförmdlingen här om dagen, så får se hur de går, ska börja plugga igen också, men bara ett ämne i taget.
Plugga till undersköterka för 6 mån sen typ, men jag orkade bara till vårdare.
Fan vissa männislor ska inte jobba inom de yrket, vad jag såg på min sista praktik, så blir jag fan rädd,
Dom va med i tidningen nu i sommar på grund av en incidens.
Och jag kan säga att jag inte är ett dugg surprise, jag tror jag t.o.m vet vilka de är :-(


VILKA JÄVLA!




























































 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0