kyckling till middag och sen en chokladsockerkaka

Japp de blev kyckling till middag i dag, va ju och handla med kusinen, så vi köpte en varsin. De blev jätte gott.
Sen så blev de efterrätt, jag skulle egentligen baka bullar mej jag hitta inte receptet så de fick bli mammas chokladsockerkaka, som jag aldrig har gjort förut, så utan att tänka så står jag där med elvispen i handen och håller på att göra smeten och de blev jävlit bra :-D de ni! så jag ta med en bit till erica i morrn. orkar inte äta hela.








 



Och så blir de äppelmos till frukost i morrn och kanske t.o.m en rulltårta :-P Mums!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Erica

MUMS! :)

2008-09-30 @ 21:20:02
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0