japp

Ja vad har jag gjort i dag, inte mycket kan jag säga.
Va med kusinerna i dag en stund, gjorde lite ärenden och luncha lite.
Allså denna stad,, är de liten och cp eller, kan inte ens åka bil utan att folk ringer runt och berättar det.
och ps vi körde inte vårdlös! :-/ pucko!  (Lång historia)

Se drog jag hem och vad så jävla trött men jag vill inte sova för då kommer jag inte komma sova i natt igen, fan har vänt på dygnet som fan, somnar vell runt kl 5 på morgon. så nu blir de bättring, för jag jobba i helgen. 

Sen drar mamma o pappa til Grekland på måndag, lite avis då :-P

tja då!





                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0