Ja då va helgen över

Ja då va helgen över. Fick vell 2-3 timmars sömn i fredags natt, men de gick bra att jobba de va sä jävla mycker folk så man hann inte tänka, fick en 10 min lunch typ :-) sen så somna jag när jag kom hem kan jag ju säga.

Sen i dag så tog vi in exta personal, för vi trodde de skulle bli lika mycker, INTE! skit lugnt va de då, självklart.

Så idag hann jag tänka lite mer. Synd bara att de inte ska rulla på bland personalen bara.
Så nu lämnar vi de :-D

Jag hör nu mamma o pappa göra sig klar för sängen, de ska ju upp snart igen :-D
Jag tycker att de här förtjänar mina föräldrar, så mycker som dem jobbar, så kan de vara skönt att lämna allt skit för en vecka.
Och så är de skönt för mej också :-P

Ne ska göra mej klar för sängen nu, somna brevid pappa för ett tag sen så, de är nog dax.

Ha de!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0