home igen/ lite bilder

aa ja dan börja med att jag blev väckt vid 4 av mamma o pappa som sa hejdå :-D
Sen vid 9:30 nån gång så va de nån jävla telefonförsäljning, som vet att mamma jobbar dag, men dem fatta inget och jag har slutat svara




Sen vakna jag runt 11.30 igen så jävla skönt, då började jag med att ringa kusinen och sen va de bara att göra sig redo för att åka dit.
De blev en lugn lunch med kusinerna och sen så titta vi lite film, sen åkte vi och handla mat, så de va lugna puckar. Jag menar tjejen kan ju förfan födda närsomhelst, så vi får ta de i gravid fart :-)

Nu så har jag städat köket och ska ge mej på mitt sovrum och mitt badrum.



Lite bilder



Ja med lite sprit i kroppen så blir de så här :-P




Eller så här :-D



En gång i tiden hade jag långt morotsfärgat hår, DE NI! Fan de gick man runt med som världen är okej.


Ska dra nu! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0