Baby

I dag så var jag med kusinen och hämta barnvagn! De va skit snygg, måste jag bara säg.
Fan kan inte riktigt fatta att hon ska bli mamma, jag menar de va ju inte länge sen vi lekte med dockor och sånt.
Och så kan de komma (Ja vad hon nu ska heta) en lite bebis snart. A jag kommer nog känna så ett tag efter hon har kommit  vilket jag tror dem blivande föräldrarna också kommer göra :-P tur att de är väldens bästa.


Ja vad jag ska göra i dag vet jag inte riktigt,  jag ska städda i allafall, (Fan vad de ser ut här hos mej) sen ska jag tvätta! Jippi!!

Jag ha ju köp ny bli med, de ska fixa lite med den också, ja tänkte riva ut inredningen i dag och riva bort mattan, som ska bytas ut. och så ska jag försöka få tillbaka den vita färgern på skinnsäterna/?, jag kommer nog få tiden att gå.

i morrn ser de ut som de blir lunch med kusse igen, jag älskar att jag är ledig och hon på smällen :-P vi hittar på så mysiga saker då.
Så för typ för en vecka sen när hennes kille skulle i väg, och jag bode där i 3 dagar, vi gjorde saker hela tiden,(titta på tv) och åt :-P Ja vi gjorde mer saker men de va dom viktigaste :-D

Ne ska ta och lyfta på röven och ta och börja med städningen :-)

Ha de





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0