Trött och ont i huvudet :-(

Japp de har vell inte hänt så jävla mycket, va hos läkaren och han blev lite fundersam vad de va för fel på mej, så nu väntar jag bara på provsvar.
Ha jobbar måndag till onsdag vilket inte gör att man känner sej bätter men de behövs pengar och så va de mysigt att träffa tjejerna igen, så ska jag säga grattis till Maria och Morgan till deras husköp, ni vet jag kommer bo där va? :-P

Så är bror här och hälsar på medans han jobbar i stockholm.

Jag har haft en känsla hela dagen i dag av att jag har glömt nått. Mamma har försökt att hjälpt mej komma på va de är, men jag kan inte komma på de. Fan sånt här kan göra mej knäpp!

Så i morrn är jag ledig, så då ska jag ner till ams för att säga till att jag har skrivit ett cv och skrivit in mej hos dem. Så får vi se vad de blir av lilla Ninni.
Jag tänker faktiskt flytta här ifrån snart, för de finns fan inga jobb i denna lilla inavelstad.

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett och hoppa ner i sköna sängen!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0