Travelin Soldier

Kan inte sluta lyssna på:   Dixie Chicks - Travelin Soldier.


Jätte fin låt, älskar de bandet så mycket, ska bränna en skiva med dem nu, som jag kan lyssna på när jag åker till stallet i morrn.
Ska äntligen dit, har kommit så mycket i vägen nu, så nu är de dax. Hoppas att vädret håller i sig, hörde ett rykte om att de skulle bli snö till helgen, så nu åker vinterdäcken på.

Va ner till pappa i dag, ville bara komma bort från huset ett tag, sen åkte jag och handla (onyttigt) men jag har inte öppnat nått än, ska se hur läng jag kan hålla mej, så har jag varit duktig och tränat lite.
Jag har kommit överens med mej själv att jag ska träna en stund varje dag.
Fan om man tänker på alla sporter jag har hållt på med, så tycker jag att jah borde ha lite bätte kondition, eller att de skulle vara lättare att få tillbaka den, men de är skit svårt.
Ne ska gå och lägga fram ridsakerna tills i morrn.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0