regn och trött

Japp de regnar på som bara den, jag tycker inte om när de kallt och regnar, annars är de på sommaren när solen skiner efteråt. Men nu blir de bara mörkt och kallt.
Och trött är jag med, hade sån jävla mardröm, så jag fick inte sån vidare bra sömn.
Nu sitter jag och äter hemmagjort köttsoppa, skit gott och bra om man håller på bli förskyld.

Jag och syrran vad till ortopeden i går, hahahaha hon låg och flaxa med benen för att de gjorde så ont och jag låg och garva av att de gjorde så jävla ont  :-D
Ska tvätta i dag, jag säger att jag ska göra de nästa, ne varje dag ,men jag gör de aldrig. Men nu får de vara nog på mej.

Så ska jag iväg och rida nån dag i veckan, de blir ju aldrig av känns de som, kommer alltid nåt i vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0