Norrland

Min pappa kommer ifrån norrland och jag har min farmor och farbror där uppe och just så vill jag bara hoppa på första planet dit, min frmor ligger nämligen i cancer och har slutat med behandlingen, för den höll på att döda henne, så nu är de i princip bara att vänta.
Hon har hemtjänst 7 gånger om dagen och bor på ett hem 1 gång i månan.
Men just nu är hon hemma. och man hör att hon börjar bli sämre. Och så är hon så långt borta så man kan ju inte trösta. Sen finns de ju andra som gör henne sämre, men jag ska inte dra upp dem personerna.
Hon hatar att bo på hemmet, vilket jag kan förstå till 100% Har ju själv jobbat på ett så jag vet hur dem gamla har de på sådana ställen.
Så jag ska försöka få med mej mamma oxå, vill inte åka upp själv, fan och om jag får träffa dem där jävla idoterna där upp så bryter helvetet lös! Ingen behandlar min farmor på det sättet.

Jag ville bara skriva av mej lite om de här.

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0