Middag :-D

Har gjort min kycklingrätt 2 dagar i rad nu, tycker den är så god.
När jag gjorde den i går så, blev de så lite, så jag gjorde 2 st i dag så har jag tills i morrn oxå :-P


Du behöver:

En grillad kyckling
gul lök
Paprika, röd,gul
Champinjoner
grädde
mjöl
Pasta
ost
Salt,peppar.

Ni får välja själv hur mycket ni vill ha och hur mycket ni vill tillaga.




Först så steker man champinjon, lök och paprika och koka pasta.



Så heller man i salt, pepper och grädde och låter de puttra, sen ha man i lite,lite mjöl.



Så rivar man sönder den färdig grillade kycklingen och lägger de i formen.



Så lägger man över grönsakerna,pasten och riven ost.



Så in men de i ugnen. Tills osten har smällt



Så ,klar :-D

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0