lunch och handla lite blommor

Så i dag blev de lunch med Erica, sen drog jag med henne lite överallt :-D
Va oxå och titta på syster nya hus, de va jätte mysigt hus.
Så blev de också blommor, försöker få min kusin att hålla sin blommor i liv :-P Hon tycker ju jätte mycket om plastblommor, vilket är helt okej men jag föredrar levande växter och helst med mycket färg :-D
Men de blev en stor vit blomma och så köpte jag lite små blommor som jag slog ihop i en lite större kruka, skit snyggt.
Så blev de en stund på konsum, Änders och vi planerar lite till efter bebisen är född :-P Hahaha!
Så snart så ska jag börja göra iordning middag, kyckling, med pasta.


Och så blev de kruka till, så jävla snygg aså :-)



Så va de små växterna också i ny guldkruka :-)


Bye!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nemen har du bytt blogg :D

Hehe okej :P det lutar faktiskt åt amsterdam, får hoppas på att det är fint :D

2008-10-02 @ 20:34:43
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0