hittar inte kameran :-(

Jag hittar inte min kamera, jag vet att jag har den nånstan i huset, men vart? Jag hade lite foton som jag ville lägga upp . Men de få då bli senare.

De gick bra att jobba i går, förutom att jag var på så jävla dåligt humör och som på beställning så kommer de en idiot till kund :-D Vilket jävla pucko! a vad ska man göra, förutom att skratta som fan. De är läskigt hur vuxna människor beter sig.

Så i dag så vaknade jag utvilad och glad av att se solen, så blev de en vända till mormor o morfar som bjöd på äppelpaj med vispgrädde :-D MUMS! Så blev den runda till mataffären. Så nu ska jag städa lite, så de är fint när mamma o pappa kommer hem. så blir de nog en höstpromenad :-P

så ska jag leta efter kameran.

Bye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0