Göra?

ja vad ska jag göra i morrn?

Först ska jag gå upp i vättig? tid, sen ska jag städa, allså de känns som jag städar varje dag, men på nått jävla vänster så blir de stökigt  med en gång. sen så ska jag kanske få ett paket på brevlådan, sen ska jag ringa kusinen och se om hon får komma hem eller om hon redan är hemma :-D
Sen ska jag nog ta en promenad, de bror på hur vädret ser ut.
Sen så kommer storesyster ut på kvällen, för pojkvänner jobbar kväll, så hade tråkigt :-( Så ska jag baka bullar igen, dem gick åt om man säger så. De är bra för då vet man att de va goda :-D

Kanske ska ta lite bilder, de blev inte så många kvar, när brosan gjorde om allt.
Saknar lite bilder som jag glömde bort, som t.e.x på Målle, våran katt som dog  somras. hitta ett :-(




Världens goaste katt :-) saknar honom så fruktansvärt mycket :-(

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0