Frankrike


Va ju i frankrike/provence. Där jag tog lite bilder, men jag tar bara med bilder där jag är med, för att de är min blogg.
Vi bodde i ett lyxigt hus med egen pool, vilket behövdes för de var 40 grader ute. Så vara de 10 min in till saint tropez, där de bara va lyx bilar, båtar och hus och massa shopping ;-D


jag sitter och väntar på planet.



utsikten från vårat hus



vårat hus och pool.



mina ben vis poolen :-P




Jag försöker svalka mej.



Och så ska man få lite färg oxå.




Typ så tillbringade jag mina dagar :-D



får inte ens sova ifred :-P



Från mitt sovrum.



Inne i saint tropez. lite båt va?




Dem körde runt med dem som om de vore volvo ;-P
Såg några lamborghini oxå.



lite vinprovning blev de oxå ;-D



Så hemma och ska packa upp allt man shoppa.





Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0