fick inte ledigt :-P

Så där ja, vakna av att telefon ringde :-D de va Maria. Jag fick inte ledigt, de va bara att hoppa ur sängen och in i duchen och jag vet knappt hur jag kom till jobber men jag tror jag körde bil, för den stod där ute när jag sluta :-)
Men i morrn är jag ledig (tror jag) :-D Kanske kommer ner till ams i då.

Nu ska jag fixa lite här hemma hos mej, de behövs städas om man säger så :-P

Och de har inte kommit nån bebis ännu, jag ser på Ica nu att den är ungen bör komma snart :-P Stackars gumman :-)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vinner och vinner vettefan! Majoriteten har ju fan röstat på fredagen :D Det är EN som har röstat på sön / måndag. Sen har alla röstat på fre

2008-10-16 @ 20:38:21
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Jaaa.. ! Stackars mig :( och alex! vi längtar efter vår trollunge

2008-10-16 @ 20:39:03
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0