Doktor :-(

Jaha i morrn ska jag starta dagen med att ringa till sjuksyster för att få en tid hos en husläkare, jag började denna dag, med att vaknad med blod i handen(näsblod), jag har mått dåligt nu i en tid, alltid trött och slö, de spelar ingen roll hur jag ändrar kosten eller hur mycker jag sover. Jag är alltid redo föra att krypa ner i sängen och ta en tupplur. Så nu får de vara nog.
Jag vill mest bara kolla så de inte är nått allvarligt. De kommer säkert visa att jag har nån vitaminbrist eller nått.

I dag så vad jag med kusinen, vi tog en lunch sen så blev de film hemma hos mej. Så vi får se vad vi hittar på i morrn, om hon inte ska födda ;-P

Nu ska jag ta och göra mej en kopp med te och sätta på en film.

Bye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0