SNÖ SOM FAN!!!

Jävlar vad med snö! Himmans vad tur att mamma kom hem och hämta mej i dag annars hade de inte blivit nått jobb :-S
Jag trodde de skulle bli lugn i dag med, man folk ger sig ut i snökaos för att handla skor.

Mamma o pappa hade tydligen hållt på i 2 timmar nästan i morrse med att få ut bilarna. Jag sov jag :-P
Men de skulle tydligen bli + på Onsdag, men de hoppas jag att de inte blir, för så här vill jag ha de :-)
 Och så hoppas jag att de går bra för Joakim och Joakim att köra upp från göterborg i dag :-D




utanför vårt hus



pappas bil är där nånstans :-)



min bil :-P tur att jag fick skjus :-P



lite snö då :-P okej bilen är dubbel så hög än vad den igentligen ska vara :-P


ByE!

Kommentarer
Postat av: Erica

HAHA shit vad med snö! :D

2008-11-24 @ 20:52:58
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0