Jobba mm

Japp då va man hemma igen. Jävlar vad med folk de va på jobbet! Och inte hjälpt det med att man hade feber och är tok förkyld :-P men men jag klarade mej igenom denna dag med, är ju ledig i  morrn, men jobba helgen, vilket inte gör mej nått alls.
Va med kusinen i onsdags och lilla Ofelia :-P jävlar vad söt den ungen är! Vi va och fika lite på jobbet sen tog vi en promenad.
Jag passar på att hjälpa kusinen så mycket jag kan när  jag är där, och hon passar på att göra lite saker :-P Ja tyckte de va så roligt.

Erica: a men vad bra, kan du mata henne? så dammsuger jag.
Jag: självklart!

Den lilla ungen klara inte av att vara själv i ett rum, och hon verkar älska ljud. :-D

Får se om jag åker dit i morrn vill ju inte smitta ner henne :-(

ByE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0