jävligt mycket folk och snö :-P

Jippi jippi jippi Snö! se hur läng den får ligga kvar  :-)


Fy fan vad mycket folk de har varit på jobbet denna helg!
Och ALLA kom på att dem inte har vinterskor, och då blir dem sura och otrevliga när de inte finns kvar i deras storlek. Men de är så att vinterskorna tog vi fram för dryga 1,5 månader sen :-D Jag lovar vintern kommer varje år, men för en del verkar de som om de blir som en stor överraskning :-P
Men vissa va ute i bra tid men skor till sig själv och sina barn. :-D

Annars har jag inte gjort så mycket denna helg.

Nu ska jag gå och städa lite, sen ska jag hoppa ner i sköna sängen och vänta tills klockan ringer, för då är dax att gå upp att jobba igen, men jag får en lång sovmorgon :-)

ByE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0